NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, October 5, 2010

NAK TAK KAMERA DIGITAL MURAH TAPI BERKUALITI?

Kemarin member baik aku bagitau dia beli kamera Kodak Easyshare M863 dengan harga cuma RM179.00 je kat PC Fair tapi tadi aku search kat internet aku tengok harga dia RM799.00 itu pun harga yang termurah dia tawarkankan di www.bestpricemalaysia.com. ..

Kemarin sempat  aku mengodam kamera dia...best juga tapi yang aku musykil kenapa murah sangat...
function dia banyak sangat...
gambar dia pun jelas sebab pixel dia 8megapixels...
kalau tak silap dia ada ISO juga Auto, 64 - 1,600. 

Kalau korang nak tau lebih detail pasal kamera nie korang klik sini yang paling best kamera nie boleh tangkap gambsr ala-ala (bukan sebijik tapi seakan-akan) DSLR maksud aku korang nak fokus gambar depan dan nak blur yang background belakang pun boleh...
pendek kata best la kamera nie...
Batery dia jenis cas direct kat kamera atau boleh je korang nak buka batery tue bentuk dia 4 segi pastu korang cas...
Tak payah susah-susah nak beli batery AA dah...
Pada yang nak beli kamera digital aku rekemen sangat korang beli kamera nie...
Beli time PC Fair atau Digital Fair jangan beli kat Job Fair..confirm tak de orang jual...

3 comments :

  1. wow..murah jgk ea..ntah bile la smpt gi pc fair..huhu~

    ReplyDelete
  2. kak die member opis shida beli nie kat digital fair depan The Store kangar...shida pun dok tunggu kot2 hjg tahun nie diorang jual lagi tak brand nie...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP