NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, October 27, 2010

Pelembut pakaian 3 kali ganda harum

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEioKkL6QNspjlhxLYnJvwpyNqJf7NamKijW78c7cRhwoLQ070i6dYMZbo-Lwpq6wvmACFSha56UAR8EOanocijspUqmpZHduKY4eRPLe_w11N1XAGpOmXFNAmmsqz8apzlgDQOHwrqncWk/s320/B100125.jpg
SIAPA saja inginkan pakaian yang dibasuh bersih dan disertai wangian harum berpanjangan untuk keselesaan seluruh keluarga.
 Softlan memperkenalkan wangian pelembut pakaian terbaru yang memiliki kapsul mikro bagi memberikan keharuman berpanjangan sebanyak tiga kali ganda berbanding pelembut kain biasa.

Penggunaan teknologi kapsul mikro berkenaan membolehkannya melekat pada bebenang kain dengan kukuh walaupun ketika dibasuh dan selepas dikeringkan.

Kemudian ia akan menyebarkan haruman menyegarkan apabila pakaian dikeringkan. Malah, kesannya boleh dirasai dengan hanya melakukan pergerakan kecil pada kain seperti digosok pada permukaannya.
Produk berkenaan boleh didapati dalam empat jenis bauan berbeza iaitu Floral Fantasy (botol merah jambu), Lavender Fresh (botol ungu), Spring Fresh (botol biru) dan Garden Fresh (botol hijau).

2 comments :

  1. GK: Mmg sker guna pelembut fabrik. x kisah brand ape pun, janji wangi!

    ReplyDelete
  2. Downy pun ok...wangi gak cam perfume....iklan kata ler,teman tk cuba lagi..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP