NAK TAU INFO KLIK SINI

Monday, October 4, 2010

PERASAAN KE PERASAN?

http://hatiwanita.files.wordpress.com/2009/04/love-you.jpg
Bila kali pertama korang jatuh cinta?...
Apa korang rasa masa korang dilamun cinta?...
Pernah tak korang rasa macam nie...

Orang  kata bila kita dah jatuh kita,  kita susah nak lelapkan mata asyik teringat si dia je..Pejam mata terbayang wajah dia..buka mata nampak wajah dia...kira satu bilik  tue ada wajah dia je...bak kata uji rashid lagu dia wajah mu dimana-mana kalau tak silap tajuk lagu dia Wajah Kesayangan Hamba...betul ke? korang rasa nie perasaan kita ke atau kita yang perasan?


Orang kata bila kita jatuh kita mandi pun tak basah...bila pegang sabun terbayang wajah dia..bila tengok dalam air ternampak macam kelibat dia...kalau boleh nak beli shampoo dengan shower gel sebijik macam dia pakai...biar bau sama macam dia...benarkah macam tue?adakah ini perasaan atau sekadar perasan?

Orang kata bila kita dah jatuh cinta makan tak lalu..makan pun rasa tak kenyang...bila makan teringat sangat kat dia..kalau boleh nak nampak kurus dan slim je...orang kata bila kita dah jatuh cinta kalau boleh nak tiru sebijik apa yang dia suka makan, kita pun nak makan..kalau dulu kita tak suka makan sushi bila tau si dia suka sushi terus kita makan sebab nak bagi serasi dengan dia...tak lalu pun telan je la...betul ke apa orang kata nie..adakah ini satu perasaan atau sekadar perasan?

2 comments :

  1. salam..
    shida ada sedikit pembetulan ye..jgn mare ye..ni akak nk bgtau lagu "wajahmu dimana2"sebenarnya nyanyian Azlina Aziz...bukan uji rashid...

    ReplyDelete
  2. hehehehe ye ke kak die...shida ingat uji rashid yang nyanyi...i lap u toooo ....

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP