NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, October 8, 2010

TAK SANGKA AKU MENANG MAIN BOWLING

Sejujurnyer saya jarang main bowling...dalam setahun ada la 2 kali saya main bowling(tue pun pasal tournament dibuat oleh opis hehehehe kalau kata atas rela hati sendiri tak jejak punyer tempat bowling te..hehehehe)

Peristiwa ni berlaku 2 hari lepas..Bertempat di Perlis Bowls(atas The Store Kangar)...
Pengarah tempat keje saya nak posting balik ke KL jadi dia buat tournament bowling lawan antara penguatkuasa dan orang yang tak berkuasa macam saya nie (PPH)
Yang best nak bagitau boss dengan murah hati belanja kami main bowling....(tima kaceh boss)

senyum paksa dalam hati nerves giler
Nasib baik ada juga orang sudi teman untuk bagi sokongan...hehehehe
my hubby yang kena paksa teman malam tue...sori abah...
Kami main 4 orang untuk satu lane(semua girls yang lelaki lane lain)
Pusingan pertama: Saya dapat no.3 dari 4 orang
Pusingan kedua: Saya dapat tempat pertama
Pusingan ketiga: Saya dapat tempat ke dua

dan akhirnyer (tengok la sendiri malu la)
Nama shida tue saya la...saya menang keseluruhan.lalalala
Tapi sedih la ada sorang penguatkuasa nie dia cabar sapa dapat lebih 2 kali strike dia kan belanja makan..
Saya dapat lebih pada 2 kali ..bila saya nak tuntut dia dah hilang...huhuhuhu...

Tapi saya dapat juga hadiah...nak hadiah apa tuggggggguuuu next posting...

1 comment :

  1. tahniah... oklah tue.. jarang2 main pon dpt jadi juara...
    kami sekeluarga selalu gak g main boling...

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP