NAK TAU INFO KLIK SINI

Friday, October 8, 2010

TEMAN SETADIKA,SESEKOLAH DAN SEUNIVERSITI

Korang ada teman baik tak?korang percaya tak? kawan saya nie, kami berkawan dari tadika pastu masuk darjah 1-6 kelas yang sama sambung sekolah menengah pun sekolah yang sama..tapi bila tingkat 4 tinggal la saya sorang di sekolah agama tue . diorang pergi sekolah Sheikh Ahmad sama2..tapi takdir Tuhan, masuk Uitm kami dipertemukan semula..ifa dan saya satu course dari diploma sampai ijazah...malah ifa dan saya sehousemate masa sudy kat Uitm dulu...Timah study accounting dari diploma sampai degree..timah lagi hebat siap sambung master kat oversea lagi...cuma saya dan ifa terus keje lepas ijazah...aritu selama setahun timah di perantau kami dapat bertemu kembali di Secret Recipes Perlis..bahagia sangat dapat jumpa diorang..ifa dah nak jadi mummy(aku yang kawin awal pada ang pun belum ada rezeki lagi)..Timah pulak  dah jadi tunangan orang...bahagianyer...

Tak sempat nak snap makanan korang abis licin ye..tinggal meatball aku je..
pinggan ifa dengan timah
spaghetti meatball aku punyer
SEMOGA PERHUBUNGAN KITA KEKAL SELAMANYER...

No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP