NAK TAU INFO KLIK SINI

Tuesday, November 23, 2010

OPOCOT....MAK KAU...

Penah tak korang tengok orang melatah?
Korang penah tak buat orang melatah?

Ni soalan cepus mas...hehehehehe

Korang penah tak melatah?
 http://4.bp.blogspot.com/_7_q0DkGdpDc/S7YbSaYmsPI/AAAAAAAABEQ/03jEiDlpC_s/s400/melatah.jpg 
Saya nak kongsi citer pasal melatah...kawan suami saya kuat melatah...dia bukan perempuan tetapi lelaki sejati...muka nampak bengis tapi bila kita cuit kat pinggang terus dia melatah...teruk dia kena ragging masa rekrut dulu...
Nak jadi citer, tengah dia makan ada la mamat nie datang dari belakang terus cuit dia...dia punyer terkejut dengan melatah semua cukup dia ambik pinggan lempar kat muka budak tue paling tak boleh tahan diorang asyik sangat dok gelak kat dia...antara tak sedar mamat nie terus lempang budak tue...berdarah juga la...
Sejak hari tu sapa pun tak berani cuit pinggang mamat nie lagi...takut kena lempang...hehehehe


5 comments :

  1. rasenya jarang lelaki yg melatah..1 dlm 100 tu..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe betul tue wida...kalau orang perempuan ramai la melatah...melatah nie penyakit agaknyer...

    ReplyDelete
  3. Suka juga kaco dan mengusik org latah nie mmg best..tapi sian juga kat org melatah nie... penat tau dia:(

    Jom Singgah "Segalanya disini suka duka sebuah kehidupan - akuanakpahang"

    ReplyDelete
  4. Gadis Kampung: Ha3....My granny pun kuat melatah, tp x berani usik bila masa tu dia tgh pegang sesuatu yg tajam....cthnya pisau ke...BAHAYA!

    ReplyDelete
  5. ye ke hehehe cian pun ada kat org yg melatah nie lawak pun ada

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP