NAK TAU INFO KLIK SINI

Thursday, December 9, 2010

HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH

Seronok la sekarang citer hantu dah tak macam citer hantu dulu2..dulu kalau buat citer hantu mesti hantu tue seram, ada unsur gerun sampai nak tido malam pun dok terbayang...tapi sekarang trend buat citer hantu komedi..best layan citer komedi nie kepala pun tenang je..jiwa pun rasa lapang...
Jom layan "HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH"
http://2.bp.blogspot.com/_S3PCpyMOMTc/TO4VURpwXnI/AAAAAAAAHpY/f8UFqcQ5jUY/s400/hantu_kak_limah.jpg 
Tajuk Filem: Hantu Kak Limah Balik Rumah
Terbitan: Tayangan Unggul Sdn Bhd
Arahan: Mamat Khalid

Lakonan: Awie, Delimawati, Ummi Nazeera, Johan Raja Lawak dan ramai lagi

Filem yang mengambil latar filem terdahulu Mamat Khalid, Zombi Kampung Pisang. Cuma kali ini bukan zomba yang menghantui Kampung Pisang tetapi Hantu Kak Limah pula yang menjadi bahan keributan kampung kecil di Kuala Kangsar ini.

Awie sebagai Husin kembali ke Kampung Pisang selepas sekian lama lari ke Singapura sebelum memutuskan pertunangan dengan Che Nin. Husin yang mendapati Kak Limah berperangai pelik mengajak orang kampung menyiasat apa yang berlaku di rumah Kak Limah. Mereka akhirnya mendapati ada mayat yang menyerupai Kak Limah disitu. Anggapan mereka semuanya telah selesai bilamana mayat Kak Limah selamat diuruskan ternyata salah, apabila Kampung Pisang terus dihantui dengan Hantu Kak Limah.

3 comments :

  1. cm best jer citer ni...nk gi tgk la nnti..huhuhu

    ReplyDelete
  2. betul lah..kalau dulu cukup takut bila nak tgk cite hantu.

    ReplyDelete
  3. citer nie saya suggest sangat kat korang tapi citer "ESTET" arahan mamat khalid juga tak best la...pendapat saya je

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP