NAK TAU INFO KLIK SINI

Monday, October 15, 2012

JOM BANTU PESAKIT BREAST CANCER "Softlan Breast Cancer Charity"

Salam semua, GK nak kongsi dengan korang kempen "Softlan Breast Cancer Charity"
Cara nak bantu pesakit kanser payudara nie korang kena like facebook "Softlan Breast Cancer Charity" sebagai tanda ikrar kita menyokong kempen ini. Nak like klik sini
Kempen amal tahunan Softlan yang bertujuan untuk mengumpul sumbangan bagi meningkatkan kesedaran awam mengenai kepentingan pengesanan awal kanser payudara.

Kempen Amal Kanser Payudara SOFTLAN adalah kempen amal tahunan Colgate-Palmolive, yang bertujuan untuk meningkatkan sumbangan bagi meningkatkan kesedaran awam mengenai kepentingan pengesanan awal kanser payudara. 

Bertemakan 'A Touch of Love. A Touch of Life ', ini adalah tahun keempat berturut-turut untuk kempen yang akan diadakan bersempena dengan Kesedaran Bulan Kanser Payudara Dunia pada bulan Oktober.

Menerusi kempen itu, SOFTLAN bekerja rapat dengan Persatuan Kebajikan Kanser Payudara (BCWA), Majlis Kanser Nasional (MAKNA), dan Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia (NCSM) dengan payudara percuma menganjurkan pemeriksaan dan meningkatkan kesedaran bahawa kanser payudara adalah ancaman besar yang dihadapi oleh wanita di Malaysia.

Kempen amal Softlan bertujuan untuk mengumpul RM100, 000 melalui 1,000,000 janji daripada orang ramai. Semua hasil daripada kempen akan memberi manfaat kepada kerja-kerja amal rakan kongsi Softlan.

GK dah like facebook "Softlan Breast Cancer Charity". korang bila lagi? jom bantu mereka klik sini

post signature

No comments :

Post a Comment

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP