NAK TAU INFO KLIK SINI

Wednesday, March 21, 2012

HURUF ALIFF DIGANTI DENGAN SATU MALAYSIA

Salam semua...selamat pagi...hari ini GK digemparkan dengan terbacanya satu artikle dari blog amenoworld.blogspot dia ada menceritakan mengenai satu surau nie di lembah pantai nama surau tue surau al-badar..ada pihak yang agak kurang cerdik telah menggantikan huruf aliff dengan ukiran satu malaysia pada surah al-mulk..lihat gambar ini...


Sila baca komen ustaz azhar idrus mengenai hukum ini...
 

NOTA KAKI:
Jangan jadi jahil dengan taksub kepada satu perjuangan duniawi...

11 comments :

  1. terima kasih kerana melawat alziyadnews

    semoga sukses blogging

    ReplyDelete
  2. astaga....fanatik 1malaysia kot.tak salah kalau nak berpatriotik, tapi kenalah kena gaya.huhu. salam kenal jugak.. :)

    ReplyDelete
  3. sekarang mcm2 berlaku.. lagi2 bila disentuh tentang ayat2 Quran..
    Nice sharing here.. salam perkenalan ^__^

    ReplyDelete
  4. aduhai..sape la yang ' bijak ' sgt ni..nak 1 malaysia pun, jgn sampai melibatkan al quran

    ReplyDelete
  5. umngok mana tau benda2 mcm ni...

    ReplyDelete
  6. Macam mana boleh terjadi. Tak akan ada yang boleh menasihatkan supaya perkara seperti ini boleh berlaku.

    ReplyDelete
  7. ish, sampai macam tu sekali taksubnya. fikir baik jelah, mungkin orang tu terlalu jahil dengan jawi dan hukum agama

    ReplyDelete
  8. terlebih semangat 1 Malaysia tu..cuma tak patut sangat la sampaikan penulisan dalam Al Quran pun nak dibuat begitu..

    ReplyDelete
  9. Hmmm...nak kata apa yerr..apapun perbuatan ni mmg tak bertanggungjawab dan betul2 menyakitkan hati sahaja, soalnya sekarang siapa yg buat? Adakah yg menuduh tu benar2 mempunyai bukti yg kukuh atau hanya satu tuduhan melulu yg mempunyai agenda disebaliknya? Zaman skg ni org nak tikam org mmg senang sangat....

    ReplyDelete
  10. Dibetulkan la...
    Nak dibising-bisingkan pun kalau takde yang nak membetulkan tak guna gak..
    Pihak surau perlu segera betulkan..
    Jangan diperlekeh-lekehkan Ayat Allah..

    ReplyDelete

Seronok tak entry nie?Komen la sikit..。^◕‿◕^。

HASIL TANGAN GADIS KAMPUNG

Related Posts with Thumbnails

IKLAN JAP